15. 12. 2016

Info

Je to asi měsíc, co Blogger udělal nějaké změny, které mi naprosto nevyhovují.
Nevím, jestli se to týká všech blogů, které mě sledují.
Po přihlášení na blog, mi nenaskočí stránka, 
kde jsem viděla nové příspěvky všech blogů, které já sleduji.

Takhle vypadá stránka po přihlášení na blog:


Nikde ani nemám odkaz na blogy, které sleduji.
Po několika dotazech a žádání o nápravu jsem do dnešního dne 
nedostala žádnou odpověď.
Je mi velice líto, že se k nikomu, mimo těch, 
co mi napíší komentář, nemohu dostat a podívat se na příspěvky.

http://pantherkablog.blogspot.com


1 komentář:

  1. Cuanto lo siento Zdênka, no entiendo muy bien lo que dice el traductor pero desde luego, estos cambios a mí tampoco me han gustado.
    Ya no me salen los seguidores en el escritorio.
    Es raro que no contesten, normalmente lo hacen.
    Quizás si les insistes

    OdpovědětVymazat