8. 8. 2019

Pirates of Tortuga

                                    Moje LO

    
Pirates of Tortuga by Kitty Scrap

ICI/HERE



6 komentářů:

  1. hahahaha wow, miluji to! Obzvláště se mi to líbí, protože je zcela odlišný od všeho, co bylo vidět dříve. Svěží, vtipné a pro všechny věkové kategorie. A ... kromě toho, protože ten předmět mě fascinuje. Ve skutečnosti jsem postavil model 64 dělové lodi: San Juan Nepomuceno. Trvalo mi to dva roky O_O
    Dobrá práce!
    Polibek :)

    OdpovědětVymazat
  2. love the first image, but all images are wonderful

    OdpovědětVymazat
  3. Hola Zdenka, que maravillosas imágenes, tanto el color como los personajes son increíbles.
    Agradezco tus buenos deseos. Espero que hayas disfrutado del sábado y mucho más del domingo.
    Así, las dos estamos jubiladas.... que bien !!!!
    Un abrazo

    OdpovědětVymazat